jennyfathers

Bakisdagen!

Kategori: Vardagslivet

Jätte seg och ont i hela kroppen idag.

Imorgon är det måndag igen och ännu en helg är förbi.
Kan tiden gå fortare?
Ska iallafall till bilskolan en stund imorgon för att plugga lite.
Får typ panik för att tiden går så himla fort och nu är det dags att sätta fart om jag vill ha mitt körkort någon gång.
Kan gärna inte sumpa chansen nu när jag är så himla nära.
Nu gälller det bara att plugga, plugga, plugga!
Dags att sätta igång med körningen i veckan också.
Va ett tag sen nu men det känns mycket bättre och säkrare nu när snön börjar försvinna.

ÄNTLIGEN!!!

Hoppas det fortsätter såhär så att man får vårkänsla och att sommaren inte känns alldeles för långt borta.

Hämtade grejerna jag hade beställt ifrån H&M i torsdags.
Fyfan säger jag bara.
Ska aldrig mer beställa grejer, måste verkligen testa sakerna först.
Hade ju längtat jättemycket på att få dom men blev riktigt besviken, nästan gråtfärdig så fula dom va.
Jag som så gärna ville ha en pälsväst men får helt enkelt klara mig utan.


Imorgon eller egentligen den 29e Februari skulle Robin ♥ fyllt 22 år.
Kommer bli en känslosam dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: