jennyfathers

17 / 2 - 10

Kategori: Vardagslivet

Nu börjar jag bli lite trött och sådär skrattig.
Kom och tänka på igår när jag och Issa hade sett på film och blivit lite trötta och då får man ju lättare skrattanfall.
Satt vid datan och tittade på badkläder, fan va fult badmode det är i år.
Får panik!
Började titta på skor också och fan va många fina det finns som man skulle vilja ha men också väldigt många fula.
Pekade och skrattade åt alla med ful klack, fyfan vad tänker dom på när dom tillverkar sånna.
Finns det verkligen någon som tycker skorna är snygga?

Min dag idag började iallafall stressigt.
Hatar att stressa.
Kom in till stan senare än planerat och sprang för att testa jackan igen men den satt lika fult denan gången också :(
Fan va konstigt ändå för första gången ja testade den så älskade jag den och bara längtade tills jag skulle få mina pengar så jag kunde gå och köpa den ocn nu när jag har pengar så är den skit ful.
Sprang in snabbt på H&M också men det blev bara ett par leggins för tiden räckte inte till, hade tänkt handla mer för det va 20% rabatt men men.
Skulle ju in på Gina också för att lämna tillbaka lite grejer men får ta det imorgon istället och då ska jag se till att ha mer tid på mig.

Efter jobbet blev det ut och äta med Mamma, Ellen och Philip.
Lite jobbigt med att hitta parkering men till slut lyckades vi.
Maten va mums!
Får bli ut och äta oftare...

Är sugen på att åka pulka.
Va ju jätte längesen jag åkte.
Vet inte ens om jag äger någon längre men nånstans i förådet börde det ju finnas något tefat eller nåt.
Å va roligt det hade varit men när man åkt ner för den roliga backen så kommer det jobbiga, då ska man ta sig upp igen.
Får se om det blir något pulka åkning i helgen, kommer ju ångra mig om jag inte gör det sen när snön är borta.


                                       Hoping for the best but expecting the worst . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: