jennyfathers

The ugly truth

Kategori: Vardagslivet

Igår va man ledig så det blev en tur hem till Issa och Björn.
Hade bestämt att vi skulle göra scones så jag köpte med mig marmelad och lite sånt.
Sconesen blev lite misslyckade men dom va goda iallafall, utseendet på dom va ju kanske inte det finaste och sen så gjorde vi nog lite för stora haha.
Gott blev det iallafall och det är ju det som räknas.
Det blev även en biltur bort till IKEA.
Köpte rosa stora kaffekoppar och batteri till min kamera.
Känner att jag behöver köpa mig en ny kamera för denna är så himla jobbig, den går ju på AA-batteri och jag gör minst slut på 2 stycken för varje kväll jag använder den.
Jobbigt att ha med sig massa reservbatterier i väskan men vad ska man göra, jag vill ju inte att kameran ska dö efter några timmar.
Visste ju inte att den gick på batteri när jag köpte den så när jag kom hem och tog ut den från paketet fick jag en chock.
Hade jag vetat det så hade jag ju aldrig köpt den.

När Björn skulle iväg för att titta på fotboll va han så snäll att han laddade ner en film till oss.
Det blev The ugly truth.
                        
Riktigt bra va den, jag bara älskar sånna filmer.
Jag och Issa blev lite små kära i en av skådespelarna, haha :)
Så är det ju alltid i filmer, men varför händer det aldrig i verkligenheten?

Idag är det dags att komma tillbaka till jobbet.
BC möte i stan så det gäller att vara på hugget, som alltid! :)
Efter jobbet blir jag upphämtad av mamma och Ellen.
Ska gå ut och äta va det tänkt men har inte riktigt bestämt var ännu.
Men innan jobbet ska jag gå i stan lite också.
Ska lämna tillbaka ett linne jag köpte på Gina häromdagen och titta på något annat istället och även köpa med mig sushi som jag ska äta på lunchen.
Mums mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: