jennyfathers

Söndag.

Kategori: Vardagslivet

I fredags blev det en tripp in till stan med Cizzi.
Shoppade lite små grejer som behövdes sen åkte vi hem till henne för att göra våfflor.
Jättegott va det och snart är det ju våffeldagen så då blir det våfflor igen + att det är mammas födelsedag.

Vi fick oss typ ett litet ryck så jag sminkade av mig och sen blev det partysminkning.
Massvis med ögonskugga och testade lite nya tips och trick.
Meningen va ju att vi skulle gå ut och äta eller nåt men sen blev vi så trötta och båda fick jätteont i magen (säkert våfflornas fel) så jag tog vagnen hem istället.

Redan i fredagskväll började min otur och den forsatta ju dagen efter också.
Jävlar vilket helvete jag hade med att ta mig in till stan.
Jag såg en smart tant när jag satt på vagnen, hon hade tagit på sig skidorna och valde det färdsättet in till stan istället.
Haha!

Efter jobbet i lördags så blev jag uppplockad av Joel.
Åkte hem till han och gjorde egen pizza, han gjorde den och jag åt :)

Och idag va det meningen att jag skulle hem till Issa och Björn för att titta på film men när jag kom till hållplatsen ropade dom ut i högtalarna att det va stopp på vagnarna så det blev att vända och gå hem igen.
Jävligt irriterande.

När ska allt bli normalt igen?
Orkar verkligen inte med denna kyla längre, kanske dags att lämna landet?

Beställde ju hem lite grejer från H&M i fredags också och dom ska komma nu i veckan men det skulle inte förvåna mig om det blir problem med leveransen på grund av vädret.

                 

                  
                                                     
Snart är dessa fina grejer mina :)
Beställde även ett par svarta matchande bikinitrosor.

Har äntligen ändrat bloggen lite, blev inte direkt som jag hade tänkt men det blir det ju aldrig.
Det är så mycket svårare än vad man tror det ska vara.
Men det blev iallafall lite förändring.
Fattar bara inte hur man ändrar så att texten blir normalstor.
Oftast är den ju väldigt liten och nu märkte jag att den är ganska stor.
Så va det ju inte innan, bara jag som har det problemet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: