jennyfathers

100!

Kategori: Vardagslivet

Detta blir inlägg nr 100.
Visste inte att jag hade skrivit så mycket men det blir ju en del.
Känns skönt att få skriva av sig lite ibland med det mest privata stannar i dagboken min.

Just nu sitter jag här och har prestationsångest.
Varför ska det vara så svårt, vill att det ska bli perfekt.
Det känns som om det är nu eller aldrig och nu passar mig alldeles utmärkt.
Hade faktiskt inte kunnat komma mer lägligt.

Idag vaknade jag såklart alldeles för tidigt och kunde inte somna om.
Så blir det ju nästan alltid när man är ledig och när man ska jobba blir det alltid svårare att ta sig ifrån sängen.
Det blev ju stor städning igår, så mycket skit att jag inte ens hann klart så jag fortsatte med det idag.
Nu är allt rensat och av dammat.
När jag va klar med det blev det en sväng förbi bilskolan för att plugga lite.
Att det ska vara så jävla svårt då.
Får panik och det känns helt hopplöst.
Jag klarade iallafall 1 av 3 prov fast egentligen klarade jag 2 men dom har ju gränsen för godkänt högre på bilskolan för att man ska vara säker på att man klarar det riktigta sen.
När nu det blir...

När jag suttit där en stund ringde jag Cizzi ock väckte henne :P
Hade ju redan bestämt att vi skulle träffas idag men det är ju aldrig roligt att bli väckt.
Speciellt inte när man sovit middag.
Det blev iallafall en del kaffe drickande (svart) för allt annat än vatten är mättande just nu.
Fixade lite grejer och tittade på massa fina skor också.
Ville typ ha varannat par, dom vill jag ha, dom vill jag ha!
Kanske blir lite shopping när lönen kommer för nya skor är ju alltid roligt.
Synd bara att man inte märker hur obekväma dom är förren man använt dom en kväll.
Det är ju så det är med högklackat och man får helt enkelt bara stå ut med det.
Vill man vara fin får man lida pin!

Nu ska jag försöka få lite nytta gjort men just nu står det helt still.
Paradise Hotel börjar ju nu :)
Det kan jag ju inte missa, det andra får helt enkelt vänta till senare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: