jennyfathers

Ännu en helg är förbi . . .

Kategori: Vardagslivet

Tiden går för fort.
Hinner inte med allt som ska göras och klaras av.
Fast denna veckan har varit rätt seg i och för sig men det beror ju på dieten.
Har inte varit en dans på rosor direkt.
Har ju jobbat lite mer än räknat också så blev mindre gjort eftersom tiden inte har räckt till.

Får se hur det blir nästa vecka.

Får antagligen veta idag om jag ska jobba måndag, tisdag och onsdag som egentligen är mina lediga dagar.
Nästa vecka ska jag egentligen bara jobba torsdag-lördag men på grund av sjukdom så kanske det blir lite mer.
Skulle verkligen behöva vara ledig för har så mycket jag måste göra.
Hade ju planerat att ta mitt feta arsle (som förhoppningsvis är på väg att bli mindre haha) ner till bilskolan och plugga.
Kommer ju aldrig få mitt jävla körkort annars.
Har ju läst klart boken och det känns som om jag faktiskt kan det mesta.
Ställer någon nån fråga så kan jag oftast svaret och när jag är ute på vägen vet jag allt som jag behöver veta men det blir sån skillnad när man sätter sig och gör data provet.
Jag förstår fan inte vad jag gör för fel.
Har ju ett spel här hemma men det är fan värdelöst för man kan inte se vad man har svarat fel på.
Fattar inte vad dom tänkte när dom gjorde det för hur fan ska man då lära sig om man inte får veta vad det rätta svaret är.

Idag har jag planerat en stor städning.
Skulle verkligen behöva rensa ut gammal skit för att få plats med allt det nya.
Nytt år och allt negativt som får mig att må dåligt ska bort.
Kanske inte slängas blir nog nerstoppat för det är ju ändå minnen.

Hittade massa gamla bilder när jag rotade lite i min låda igår.
Kan inget annat än att skratta.
Massa bilder som är tagna med engångskamera (Pringles). Haha!
Får se om jag kanske orkar lägga upp dom lite senare.

Livet va så mycket lättare på den tiden, va fan hände sen?

Detta året ska bli annorlunda.
Förhoppningsvis blir det mitt bästa, återstår att se . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: