jennyfathers

Vad ska jag göra med mitt hår?

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag precis skickat iväg min önskan om jobbcoach till arbetsförmedlingen.
Sista dagen är ju imorgon så det va tur att jag kom på det.
Hittade ett företag inne i stan som jag tror passar mig men får la se vad arbetsförmedlingen säger.

Imorgon ska jag nog försöka köra lite bil med mamma för det va ju ett jävla tag sen nu.
På tisdag blir det att fixa naglarna.
Längesen nu och fan va långa dom har blivit.
Blir nog ingen färg eller glitter denna gången.
Vill ha vanliga fransk med vita tippar.
Har köpt en liten present till min syster som hon ska få när jag kommer.
Det är inget stort bara en rolig grej för när jag såg den så blev jag bara tvungen att köpa den till henne.

Sen kommer ju lönen på fredag.
Den är så efterlängtat men det är den ju alltid.
Alla pengar kommer typ gå till datan jag köpte för några veckor sen som fortfarande inte fungerar.
Lite irriterande men hoppas det fixar sig snart och att något snille kan hjälpa mig.

Sen hoppas jag klart att det blir lite pengar över så jag har råd att gå till frisören också.
Behöver verkligen klippa mig nu för det är väldigt slitet och kommer inte ihåg sist jag klippte mig så längesen va det.
Sen så har jag världens tråkigaste frisyr nu med så kanske blir lite förändring men vet inte vad än.
Vill klippa lugg men vet inte om jag vågar.
Vill ju inte klippa det för kort heller för mitt hår växer i snigelfart.
Men toppa det kommer jag iallafall göra så jag slipper dessa slitna toppar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: