jennyfathers

Snart börjar dieten.

Kategori: Vardagslivet

Nu har jag beställt hem H&M katalogen.
Den nya för vår/sommar 2010.
Hoppas det finns massa fint att beställa.
Måste ju köpa in en vår jacka för min från förra året är så sliten så jag hoppas jag hittar en fin i katalogen.
Jag ska även passa på att beställa bikini om jag hittar någon jag tycker om.
Det gäller att vara ute i god tid för förra året var jag typ utan bikini för att dom jag ville ha va utsålda i min storlek.

Fast får nog vänta minst 1 månad iallafall med att beställa för jag ska ju börja min diet och hoppas på att gå ner i vikt så vet ju inte än vilken storlek jag kommer hamna på.
Jag hoppas verkligen jag klarar att hålla mig till dieten så bra som jag gjorde sist.
Förra gången blev det en 3 veckors diet och denna gången höjer jag ribban och hoppas klara i 1 månad.
Kommer bli sjukt jobbigt.
Men det är det helt klart värt.
För jag håller hellre på i 1 månad och går ner massa kilo än att bara göra det i några dagar för det funkar aldrig.
Då lyckas man gå ner nåt kilo men så går man upp det på helgen igen.
Sen om man håller på en längre tid så försvinner ju söt suget också och jag som är ett sånt godismonster haha.
Eller det är jag ju typ inte längre, nu är det mer mat som jag är förälskad i så hoppas på mindre aptit och att magsäcken krymper lite också.

Detta är vad jag kommer leva på.
Bara choklad smaken som smakar bra och det känns lite som om man äter godis :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: