jennyfathers

Längtar till ljusare tider.

Kategori: Vardagslivet

Igår jobbade jag bara i 3 timmar men när jag kom hem va jag helt slut.
Gick och la mig vid 22 tiden och somnade direkt efter jag lagt mig.
Har inte gått och lagt mig så tidigt på flera år tror jag.
Men ändå så va jag hur trött som helst när jag vaknade.
Är så trött hela tiden och det är jobbigt.
Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag blir inte piggare.
Får hoppas att det är årstiden som gör det och att det går över snart.

Sen så gör väl inte mina knäppa drömmar det bättre.
Detta måste få ett slut, orkar inte mer.
Har drömt knäppa, hemska och idiotiska drömmar i flera veckor nu.
Det är jätte jobbigt.
Varför drömmer jag dessa jävla drömmar och varför tar dom aldrig slut.
Har verkligen inte turen på min sida just nu.
Vill drömma en bra och rolig dröm så man vaknar med ett leende på läpparna.
Det va så längesen nu att jag inte ens kommer ihåg hur det känns.
Nu vaknar jag ju bara rädd och ledsen och det känns som man inte ens sovit 1 minut.

Har för mig att det finns en bok som förklarar varför man drömmer om vissa saker.
Lite nyfiken vad min anledning är så ska nog leta upp den boken så kanske jag får svar på mina frågor.

Nog om det.
Jag har ju andra problem också, haha!

Ska ju redovisa för arbetsförmedlingen vad för jobb jag sökt.
Har jag inte sökt tillräckligt effektivt så blir jag av med min a-kassa.
Än så länge har jag ju bara sökt 1 jobb och jag är så klantig att jag glömde skriva upp vilket det var.
Jävla skit!

Letade lite jobb igår men tycker inte det finns något som passar mig.
Men enligt a-kassan får jag inte vara kräsen.
Jag ska söka alla jobb som finns typ.
Och eftersom jag är så ung och egentligen inte har något som tvingar mig att stanna i göteborg förutom min familj och mina vänner så vill idioterna att jag ska söka jobb i hela Svergie.
Tycker faktiskt att det är lite mycket begärt.
Det är därför jag försöker hitta jobb som jag kan tänka mig jobba med så jag inte bara söker en massa jobb som jag egentligen inte vill ha.
För tänk om jag får ett jobb nånstans åt helvete så måste jag ju ta det.
Ne fy fan, aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: