jennyfathers

Haft en lång dag idag.

Kategori: Vardagslivet

Åkte till stan för att möta upp Kim för lite shopping.
Hittade ett par zebra leggings som jag tyckte va fina men dom fanns inte i rätt storlek.
Ångrade att jag inte köpte dom ändå så ska gå tillbaka och testa om jag kanske kan ha annan storlek imorgon.
Vi gick Kungsgatan ner och som vanligt när jag är och shoppar med andra så hittar jag typ aldrig något, får bara titta på när alla andra shoppar.
Tråkigt tycker jag.
Imorgon ska jag gå i stan själv en stund innan jobbet och då kommer jag säkert hitta massa, det brukar vara så.
Imorgon har jag faktiskt planerat att köpa zebra legginsen, en pälsväst och en skinnjacka (med nitar såklart).
Hoppas bara den finns kvar i min storlek den va nämnligen på rea.

Sen blev det sushi lunch med Kim också.
Super sushi, vad jag har saknat de :)
Klockan närmade sig 3 och jag gick vidare till jobbet.
Ganska mycket att göra så tiden gick fort.
Cizzi kom ju på besök också och hon hade typ köpt upp hela stan.
Jävlar vad hon hade shoppat och mer blev det :P

Nu är jag iallafall hemma igen och hur trött som helst.
Ska skicka iväg mina sökta jobb nu också så jag inte glömmer det eftersom det är sista dagen imorgon.

Imorgon blir det jobb igen och denna gången blir det med chefen.
Va ju ett tag sen vi träffades, undrar om hon får en chock när hon ser att jag klippt lugg.
Sen kommer hon säkert påpeka min shopping haha och som vanligt brukar hon säga:
Spara dina pengar!
Mitt enda problem är att jag vet fan inte hur man gör.
Lägger alltid över pengar till sparkontot när lönen kommer men på något konstigt sätt så tar pengarna slut och då för jag tillbaka pengarna igen.
Men man ska väl passa på att slösa medans man kan.
Jag får helt enkelt hoppas på att det blir massa pengar när skatteåterbergningen kommer.
Det är la snart man får veta det, eller?
Åh nu blir jag nyfiken på hur mycket jag får.
Fick ju rätt mycket förra året så detta året kommer jag säkert bli besviken.

Ne nu ska jag nog gå till sängs.
Upp rätt tidigt för att åka till systemet med pappsen.
Skjuts och bärhjälp kan ju behövas :)
Sen blir det förhoppningsvis lite shopping, vill ju hitta något fint att ha på mig på lördag.
Jobba några timmar också och efter det ska jag möta upp cizzi för lite solning och handla mat.
Kan ju vara skönt att ha det gjort eftersom jag ska jobba på Lördag också och då finns det inte mycket tid över.

Vill ha lördag nu så vi kan fira att Issa kommit hem.

Natti Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: