jennyfathers

Jag är tröttare än tröttast nu.

Kategori: Vardagslivet

Åkte ju aldrig hem till Cizzi efter frisören.
Hon va lite trött så hon betämde sig för att vila lite istället.
Det hade jag också velat men ska ju jobba imorgon och då kommer jag inte kunna somna ikväll.
Det är ju jobbigt som det är att gå och lägga sig hundrig.
Riktigt svårt att somna när magen värker och det ända man tänker på är mat.
Låter som något jävla fetto som inte gör något annat än att äta typ, haha.

Sen skulle vi gått på bio ikväll men känner ingen ork till det idag.
Lika bra att försöka spara mina pengar istället.
Inte för att slösar speciellt mycket nu.
Åt ju ute hela tiden innan och nu lägger jag ju bara pengar på dieten.
Sen va det ett tag sen jag shoppade också.
Hittade en jättefin mörkblå jeansskjorta på Gina Tricot igår men tänkte att det är lika bra att vänta med att handla kläder.
Ifall det är så att jag lyckas gå ner i vikt så är det ju inte så skoj om sakerna blir för stora.

Lite förändring har ju redan skett.
Klippte ju av luggen idag.
Lite roligt men känner mig inte alls bekväm i den.
Jag vänjer la mig till slut eller så får ja ha den uppsatt för det mesta.
Inte hela världen, den växer ju ut ganska snabbt.
Det hade ju varit värre om jag klippt hela håret kort.



Såhär blev resultatet.
Ser ju ganska okej ut på bilden faktiskt men den ser helt annorlunda ut i verkligheten.
Iallafall framifrån.

Jag är expert på att fatta idiotiska beslut.
Men nu har jag iallfall testat att ha lugg så nu vet jag.

Kommer ju få ett helvete med att fixa till den varje morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: