jennyfathers

Tisdag.

Kategori: Vardagslivet

Blir så ledsen.
Igår så satt jag vid datan och höll på att blogga lite och så ser jag att klockan är över 22 och Paradise Hotel började ju 22.
Så jag satt kvar vid datan för jag tänkte att jag skulle titta på det på datan sen istället.
Programmen brukar ju komma in på tv6 play direkt efter men igår gjorde dom fan inte det.
Så besviken!
Ville ju verkligen titta på det och idag när jag skulle kolla om det hade kommit in än så hade det såklart inte det.
Snart kommer det ju nya avsnitt men vill vänta med att titta på dom också för annars kommer jag ju ha missat massa och inte fattat vad som hänt.
Hoppas bara att det kommer in på hemsidan snart.
Vill inte vänta mer, börjar bli otålig.

Vad ska jag gör nu istället då?
Kanske fortsätta med halsbandet jag höll på med.
Har ju fixat en liten arbetshörna i rummet.



Här sitter jag och fixar och trixar.
Så pilligt så jag tröttnade efter någon timma men halsbandet som jag började med är ju bara halvklart.

Ska ju jobba imorgon och eftersom det är röd dag så kanske jag inte har så mycket att göra så jag kanske får lite tid över till att fixa klart halsbandet.
Jobbar bara 4,5 timmar eftersom vi har öppet som en söndag men får betalt för 9 =)
Härligt är det!
Efter jobbet blir det möte och denna gången blir det hemma hos Sandra.
Hoppas bara Annie kommer in till stan så vi kan ta sällskap.
Tycker det är lite läskigt att åka hem till henne själv.
Det är ju mörkt ute också.
En riktigt fegis är jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: