jennyfathers

Va fan tänkte jag med?

Kategori: Vardagslivet

Vaknade ganska tidigt imorse på grund att jag va kissinödig såklart.
Kan inte göra speciellt mycket nu för jag går på toa typ var femtonde minut.
Rätt jobbigt faktiskt men det är ju viktigt att jag dricker mycket vatten nu och har börjat äta vitaminer idag också.
Mamma ville att jag skulle göra det och jag kände att det kanske behövdes.
Är ju inte på topp nu precis.
Hoppas dom får mig att må bättre annars funderar jag faktiskt på att äta lite extra kalorier varje dag.
Tror inte jag kommer klara av denna månaden annars.
Det är inte hungern som är de värsta, det är att jag känner att kroppen inte mår bra.
Är trött konstant och dom där promenaderna är absolut inget jag skulle orka nu.
Det är till och med ansträngande att gå upp för trappan.

Åkte till frisören vid 2 för att klippa bort dom slitna topparna.
Klippte inte alls mycket eftersom jag är en sån fegis.
Blev av men det värsta iallafall och va jättenöjd när jag åkte därifrån.
När jag kom hem och tittade mig i spegeln fick jag typ ett ryck och tog fram saxen.
Har funderat ett tag på att klippa lugg så jag började klippa.
Tänkte att jag lika gärna kunde passa på nu när jag ändå hade klippt luggen ganska kort hos frisören.
Tänkte att det inte skulle bli så stor skillnad och att jag inte skulle behöva klippa så mycket.
Det va helt fel tänkt av mig.
Va tvungen att klippa massor för att det skulle se någorlunda okej ut.
Va la inte den bästa ideen att klippa luggen själv, jag är ju ingen frisör direkt.
Borde egentligen gå till frisören igen för att fixa till den helt men orkar fan inte det.
Nu får jag helt enkelt se ut såhär tills den växer ut igen.

Va fan tänkte jag med?
Denna dieten gör mig knäpp asså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: