jennyfathers

Gårdagen

Kategori: Vardagslivet

Köpte mig ett par träningsskor igår, äntligen!

Har ju varit runt och letat ett tag och nu hittade jag ett par som jag tyckte va fina och billiga dessutom.

Efter några timmar på jobbet som gick hur fort som helst åkte jg vidare hem till Cizzi.
Vi hade planerat att köpa glass på Triumf och sen sätta oss vid Röda sten.

Jag köpte en bägare med 3 kulor, Hasselnöt, lollipop och ägglikör.
Ägglikör är ett måste för mig att köpa när jag är där, så himla god!
Sen testade jag på lollipop också som jag inte smakat innan.
Det var isglass i kulform i smakerna hallon och apelsin och den va faktiskt jättegod.

    

Sen åkte vi vidare till 421 och handlade hårfärg och vattenmelon, köpte en hel melon denna gången, haha!

Dags att åka hem och färga håret så jag släppte av henne hemma sen åkte jag hem till mig.

Det är så svårt när man bara vill färga utväxten, speciellt när utväxten bara är några millimeter för det är nästan omöjligt att bara få färgen där.
Jag lyckas iallafall alltid få färg på håret som redan är färgat och då blir ju det mörkare än det andra men bättre det än att gå runt med utväxt för det ser typ ut som om man är flintskallig då.

Detta var min Måndag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: