jennyfathers

Lördag.

Kategori: Vardagslivet

Nu ska jag snart gå ner och hoppa in i duschen och sen dricka mitt morgonkaffe
Mums vad gott det ska bli!

Senare idag ska jag åka till flygplatsen och hämta mamma ♥ som har varit i Turkiet i 2 veckor.
Hon kommer säkert vara hur brun som helst med tanke på att dom har haft över 40°C i SKUGGAN.



Igår bestämde Joel sig för att han ville åka och bada i Kåsjön.
Han trodde han visste vart det låg men det gjorde han tydligen inte.
Tror han hade för sig att det låg i Landvetter så vi började åka ditåt och sen åkte vi av där vi trodde det låt.
Men där låg det inte, haha!

Åkte vidare och plötsligt var vi vid flygplatsen typ och där fattade vi ju att det inte skulle ligga.
Borjade åka hemmåt igen när jag ringde min syster och frågade vart det låg.
Det låg inte alls i Landvetter utan sjön låg i Partille.

Till slut kom vi fram och Joel var nöjd och glad :)


Han hoppade från 10:an!



Det hade jag aldrig vågat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: