jennyfathers

Min lediga dag.

Kategori: Vardagslivet

Har hunnit med en hel del idag faktiskt.

Imorse åkte jag och mötte mamma för att fixa lite grejer (hemligt) haha :P
Sen åkte vi vidare till Tjörn för lite sol och bad.

Blev kanske lite för mycket sol för jag lyckades bränna mig och nu har jag världens fulaste bikinilinje.

På vägen stannade vi även till i Stenungssund för att ta en spruta, buuhu!
Tredje sprutan avklarad och den ska hålla i ca 3-5 år så hoppas jag slipper fler innan dess.
Känns skönt att äntligen ha vaccinerat mig och sköterskan var hur snäll som helst som förstod min rädsla.

Jag verkligen hatar sprutor!

Färgade nyss håret också men det blev fan ingen skillnad.
Ska det vara så svårt att få den färgen man vill ha?

Det stod ju på baksidan hur färgen skulle bli om man hade mörkt hår men inte fan blev det så.
Mitt tredje försök nu och känns lite onödigt och bortkastat med pengar :(

Nu har jag precis filat ner mina naglar och hade tänkt att måla dom blåa men orkar nog inte det idag så jag gör det imorgon istället.

Ska försöka att sova strax också så att jag inte är så trött imorgon för jag börjar tidigt.
Börjar tidigt och slutar tidigt, älskar dom passen :)

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: