jennyfathers

BITTERFITTA!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Idag har jag jobbat igen och nu har jag jobbat mer än vad jag brukar göra på en hel vecka och ändå har det bara gått 2 dagar.
Hoppas att lönen nästa månad får mig på bättre humör för nu är jag verkligen deppig.
Har längtat så efter lönen och va inne och tittade på min lönespec förut och blev så jävla besviken.
3725:- får jag i lön denna månaden.

Jävlar va bitter jag är nu!
Sen när jag betalt a-kassan, köpt spårvagnskort och laddat på mobilen så är det inte mycket pengar kvar att leva på.
I princip ingenting!

Ne nu måste jag sysselsätta mig med något för mår bara dåligt annars.
Ska ta och fila ner mina naglar och försöka få bort det svarta nagellacket jag har på nu och måla om med något nytt.

                                                    

Kanska ska ta och måla naglarna i denna lila färg som jag köpte på H&M idag.
Men får se är lite sugen på rosa naglar också.



BITTERFITTA!


Jag tänker inte toffla efter vänskap

För jag förtjänar bättre!

Eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: