jennyfathers

En dag på stan.

Kategori: Shopping / Vill ha!

I måndags blev det en dag på stan med Sanna.
Vi skulle mötas upp efter jag slutade jobbet men Sanna kom in en stund tidigare och gjorde mig sällskap och shoppade lite smycken.

Vi började med att gå lite på stan för att kolla efter lite nya härliga sommarkläder.
Hittade en jättefin långklänning på Zara men när jag testade den när jag kom hem så var den så himla ful.
Lite tråkigt för jag skulle verkligen vilja ha en sån lång klänning men jag får helt enkelt fortsätta leta.

Jag hittade lite annat smått och gott.

     

Det blev 2 tubtoppar, den svarta och den vita som är på bilderna.
Sen köpte jag lite annat också men hittade ingen bild med rätt färg på plagget.
Så den blommiga tröjan köpte jag i helrosa och den vita tunikan köpte jag i färgen militärgrön.

Inhandlade även födelsedagspresenter till min kära lillebror som han blev mycket glad och överaskad av.

Klockan blev ganska mycket och affärerna började stänga och vi började bli rätt så hungriga.
Kunde först inte bestämma oss för vad vi ville äta men till slut bestämde vi oss för att vi ville ha riktig mat så vi åkte till Bryggeriet.

                                                  

Vi åt entrecote med ungsbakde potatisklyftor.
Det var jättegott så drack vi cider till det med :)
Sen började det konstigt nog regna men då var vi ändå på väg hem.

Hade verkligen en jättemysig dag och det får vi ta och göra om snart.
Träffas ju alldeles för sällan men det ska det bli ändring på nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: