jennyfathers

Gårdagen.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Först blev det ett möte i stan, inte direkt den tiden på dygnet som jag är van vid att vara vaken.
Men det gick bra ändå och skoj var det också.
Efter mötet gick jag tillbaka till jobbet och fixade lite papper medans jag väntade på att butikerna skulle öppna.

Jag gick i stan desperat letandes efter något nytt lite somrigare att ha på mig till studenten jag skulle på senare.
Har ju inte mycket sånt i garderoben, just nu är det mest mörka vinterkläder.
 
Vad hade jag på mig förra sommaren egentligen?
Ingenaning faktsikt!

Varför är det så att när man har pengar och vill/behöver köpa nya grejer så hittar man ingenting medans när man är fattig och inte har råd att köpa något då hittar man oftast massor.
     

Efter ca 2 timmar i stan lyckades jag köpa med mig något hem iallafall.
De vita tunikan hade jag på mig till ett par ljusa jeans när jag åkte iväg till Borås.
Inte speciellt somrigt men det var det bästa jag kunde hitta.
Egentligen hade jag velat ha en klänning men hittade ingen som passade mig i smaken.
Sen köpte jag även med mig en vanlig svart klänning, tänkte att det kunde vara bra att ha dessutom va den väldigt billig.
Blev även ett par shorts så jag är förberedd ifall värmen och solen skulle komma tillbaka, haha!

Nu är det dags för mig att fixa håret sen ta vagnen till jobbet.

Fan va denna veckan har gått fort men än är den inte över.
2 dagar jobb kvar sen börjar en ny arbetsvecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: