jennyfathers

Läggdags!

Kategori: Vardagslivet

Nu ska jag gör mig i ordning för sängen.
Ska åka och jobba vid 8 tiden imorgon och det är något jag verkligen inte är van vid.
Minns inte ens när jag började så tidigt senast, måste ha varit när jag gick på gymnasiet för ca 2 år sedan.

Det blir en hel del jobb nästa veckan faktiskt.
7 dagars jobb av 7 möjliga, Galet!
Tittade på mitt schema nu och såg att jag inte kommer vara ledig förrens nästa fredag.
Det blir alltså 11 dagars jobb i streck.

Kommer jag verkligen orka detta?

Sen massa träning på det också.
Ny vecka med nya tag för förra veckan va jag sjuk så det blev inte speciellt mycket träning då.
Snacka om att jag inte kommer ha någon ork till att göra något annat.
Man lär nog inte se skymten av mig förrens nästa helg typ, haha!
Nee, det är egentligen inget jag borde skratta åt för jag kommer antagligen vara helt slut efter dessa dagar.

Bäst för mig att försöka sova om jag ska orka med morgondagen.

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: