jennyfathers

Måndag

Kategori: Vardagslivet

Nu är dag 1 av 11 avklarad.
Har varit på gymmet också som jag verkligen inte trodde jag skulle orka med för när jag kom hem från jobbet förut åt jag lite mat och la mig sedan i sängen och tittade på tv.
Såklart blev jag skit trött och vilade en stund, tänkte faktiskt skita i att åka till gymmet för jag hade ingen ork och ville egentligen bara sova.
Men duktig som jag är tvingade jag på mig träningskläderna och satte mig i bilen.

Stolt jag blir över mig själv ibland :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag vet att jag inte kommer orka gå upp och duscha och fixa håret imorgon bitti.
Sen ska jag äta melon, mumsmums!
Kanske lägger upp lite bilder från i helgen också.



Is it true?

Is it over?

Did I throw it away?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: