jennyfathers

28 APRIL

Kategori: Vardagslivet

Kom nyss hem från gymmet.
Är helt slut i kroppen och är rädd för hur mycket träningsvärk jag kommer ha när jag vaknar imorgon.
Först blev det ca 30 minuter på bandet innan passet skulle börja.
Fick sån jävla skoskav att jag inte kunde ha på mig skorna längre, känns som all hud från hälen är borta.
Sen blev det ett stenhårt pass med Body pump, jävlar va jobbigt men är så himla stolt över mig själv.
Jag gav verkligen allt.
Gillade passet jättemycket även fast det va sjukt jobbigt men det kommer bli ännu roligare sen när man börjar se resultat och kan använda sig av tyngre vikter.
Så tillbaka för ännu ett pass på tisdag och imorgon blir det pilates :)
Dom har även box pass som jag hade velat testa på men kan inte på gruna av mina naglar.
Funderar på om det är värt att ta bort dom för att testa.
Får fundera på det ett tag, haha.

Åt väldigt sen frukost idag så jag åt aldrig något innan jag tränade så nu när jag kom hem var jag utsvulten.
Hade tänkt laga någon mat men mamma ♥ hade varit förbi och lämnat sushi.
Och idag hade pappa varit i engelska affären och köpt påskägg till mig.

                                 

Godaste som finns.
Farmor brukar alltid skicka sånna till oss.
Mums mums!

Nu ligger jag i sängen och tittar på Yersey shore.
Haha sånna här program är så sjukt roliga.

Sen läste jag i tidningen häromdagen att The hills säsong 6 som ska komma snart är den sista säsongen.
Det kan inte vara sant, älskar verkligen det programmet och vill inte att det ska sluta sändas.
Hoppas att det bara är skvaller för det går väl ändå bra för serien så förstår inte varför dom ska lägga ner.
Får helt enkelt vänta och se.

Tack bästa Anki för att du följde med mig och tränade idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: