jennyfathers

Dagens fortsättning...

Kategori: Vardagslivet

När teorin var avklarad skjutsade pappa mig in till stan.
In till jobbet för att berätta nyheten.
Dom blev såklart glada för min skull och chefen sa att hon visste jag skulle klara det.
Skönt att veta att någon tror på en.

Sen blev det sushi med syster innan naglarna skulle fixas.
Mumsegott!

Som vanligt är jag hur nöjd som helst med mina naglar.
Det blev skarpt smile med lila glitter.
Fick även se på några bilder av naglar hon gjort det senaste.
Ett zebramönster som var riktigt snygg.
Kanske blir det nästa gång...

Senare blev jag upphämtade av mamsen för lite övningskörningen.
Egentligen skulle lilla älsklingen följa med på en biltur men hon har varit hos tandläkaren idag och blivit nersövd.
Hon va inte alls speciellt pigg för hon har opererat ut en tand idag den lilla stackaren.
Nu ligger hon i sin lilla säng och orkar inte göra så mycket mer än att sova, ont har hon säkert också men som tur är så har hon ju fått medicin för det.

Nu ska jag fixa kassakortet och skicka iväg det.
Sen blir det nog läggdags, har inte varit såhär trött på länge så förhoppningsvis somnar ju utan problem.

Godnatt & sov så gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: