jennyfathers

Hej alla, Kim här =D

Kategori: Vardagslivet

Hejhej :D

Idag har Jenny varit på bilskolan och kört bil. Hon är snart klar, duktig tjej! Jag gick till mariaplan för att möta upp henne när hon var klar , för att tillsamans åka till Supersushi. Först gick in på den Engelskaffären för att Jenny ville köpa lite godis :) Sen blev det sushi. Vi åkte mot mig , såklart hade jag glömt mina nycklar hemma. Men mamma brukar vara hemma runt 5 hav 5. Men ICKE . . hon kom runt sex, hon hade såklart gått och tränat. Så där satt vi och väntade i 1 timma. Seeegt!

Men tillslut kom hon somsagt , då la vi oss i sängen och kolla tv.
Sega som bara den. Inget specilet händer.


Jenny ligger och kollar på biggest looser och äter chips & choklad.. Bra kombi !! ;) haha! 

Och btw , om 14 dagar åker jag ( Kim ) till NEW YORK. YAY!!!


Tack för mig , ha det hej leverpastej !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: