jennyfathers

Sjuk!

Kategori: Vardagslivet

Usch vilka helvetes dagar jag haft på jobbet denna veckan.
Blev sjuk i tisdags kväll men först började det med rinnsnuva.
Fick feber och nästäppa.
Det va längesen jag hade en sån här ordentlig förkylning, om det nu är det jag haft.
Jag har haft jätte dålig hörsel dessa dagar också, riktigt obehagligt för det har typ kännts som om jag har varit inne i en bubbla eller snarare under vatten.
Helt sjukt jobbigt!
Mina ögon har svidit jättemycket och det har värkt och brännts bakom ögongloberna.
Har sett ut som ett monster på jobbet och tycker synd om kunderna som behövt se mig såhär, haha.
Ne men ögonen har runnit hela tiden så sminket har runnit ut i ansiktet, ingen vacker syn kan ja säga men mådde så dåligt att jag inte orkade bry mig.
Blev massa värktabletter och nässpray istället.
Har haft en konstig känsla i mina ben också, det har värkt längs med benen fast innuti benen och i sklettet.
Vad är det för konstig sjukdom jag har fått?

Tror iallafall att det börjar bli bättre för jag vaknade utan feber idag och nu sitter jag och dricker morgonkaffet och väntar på att Våra bästa år ska börja.
Skönt att ha en dag ledigt nu när jag mår såhär så har jag lite tid till att vila upp min inför jobbet imorgon.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, vill inte direkt ligga inne nu när det är så fint väder.
Ska antagligen träffa Anki, pratar med henne nu och hon ska nog komma hit en stund om hon nu vågar på grund av alla sjukdoms basiller, haha!
Ska ringa Kim sen också och se vad hon har för sig idag, sjukt längesen jag träffade henne nu.
Varje vecka har vi försökt hitta en tid som passar men den dagen jag kan så kan inte hon och så har det typ varit i 1 månads tid nu.
Så hoppas det passar idag.

Sjukt att det är fredag idag redan.
Känns verkligen inte som det men det har det inte gjort dom senaste fredagarna heller och det beror nog på att jag har jobbat alla lördagar nu sen i Januari.
I helgen ska jag iallafall bara ta det lugnt för nu satsar jag på att bli frisk.
Hatar verkligen att vara sjuk och nu är absolut inte den rätta tiden att bli det.
Måste till bilskolan nästa vecka för att plugga, går inte alls bra för mig nu och börjar verkligen på panik för nu är det inte lång tid kvar.
Jag måste klara det!

Nu ska jag överdosera nässpray och titta på Våra bästa år.

Kommentarer

  • Söderberg säger:

    Vilken fin layout du gjort på bloggen...egen eller?

    2010-03-05 | 16:06:39
  • Anonym säger:

    Tack!

    2010-03-05 | 23:33:58

Kommentera inlägget här: