jennyfathers

TISDAG.

Kategori: Vardagslivet

Fan va ont jag har i kroppen.
Kom nyss hem från gymmet och tror jag tog i lite för mycket idag.
Känns inte alls speciellt bra och tror inte jag kommer kunna röra mig imorgon.
Nu blir det vila i 2 dagar sen tillbaka för ännu ett pass med body pump.
Så fruktansvärt jobbigt men ändå så roligt.
Mesta värken sitter i armarna just nu men jag känner ju av träningen i hela kroppen.

Tidiagre på dagen mötte jag upp Anki.
Vi åkte till slottskogen för en kort promenad.
Satte oss vid Cafet för att fika lite, testade på en ny glass.

                                                   

Trodde den skulle vara så himla god men det var den inte.
Åt inte ens upp hela, blev illamående.
Glassen innehöll alldeles för många jordnötter sen trodde jag att den skulle innehålla god kolasås men det va istället massa jordnötsmör.
Usch!

Vi åkte även en sväng förbi 421 för Anki skulle handla lite mat och jag skulle tanka mobilen och ladda på mitt spårvagnskort.
Gick in en sväng på Cubus och självklart lyckades jag hitta saker.
Hittade även en bikini som jag tror ja ska köpa när lönen kommer.
Hoppas bara att den finns kvar för skulle verkligen behöva en ny bikini för dom andra jag har passar ju inte längre.

Skyndade mig hem förut för att hinna till Desperate Housewifes men det kom ju inte något avsnitt idag.
Besviken!

Nu ska jag åka och hämta min syster sen blir det sängen för imorgon ska jag upp och jobba.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: