jennyfathers

Träna, träna, träna!

Kategori: Vardagslivet

Kom precis hem från gymmet och är verkligen helt slut i kroppen.
Trodde inte att pilates skulle vara så jobbigt, men det va det.
Det är skoj att testa på lite olika grejer för att se vad man gillar och än så länge har jag faktiskt tyckt att allt har varit roligt.
Hoppas bara jag fortsätter att tycka det och att jag inte tröttnar efter nån månad eller så.
Ne det får jag bara inte göra för på onsdag ska jag antagligen köpa mig ett årskort och det är ju verkligen slöseri med pengar om jag skiter att gå dit.
 
På tal om pengar...
När ska jag få mina deklarationspapper?
Många andra har redan fått sina och nu väntar jag ivrigt på att mina ska landa i brevlådan.
Senast den 15 april ska alla tydligen få dom men orkar inte vänta längre.
Jag hoppas på att bli rik, haha!

Hämtade ut mitt körkort idag också.
Inte det vackraste kortet på mig direkt.
Varför ser man alltid så konstig ut på typ pass kort och så.
Ögonen ser så allvarliga ut.

Nu ska titta på tv och fixa något att äta.



                                                                 Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: