jennyfathers

Trött, seg och sömnig.

Kategori: Vardagslivet

Vaknade av väckarklockan och va hur trött som helst, ville bara somna om.
Kunde ju tyvärr inte det för jag skulle ju in till stan på möte kl 11.
Va inte alls pepp på det, kände mig nyvaken i flera timmar.
Jag bara längtade tills jag skulle få lägga mig i sängen igen, idag hade jag planerat att sova middag för det va så längesen jag gjorde det.
Så himla härligt men när jag vaknade 2 timmar senare kände jag mig inte ett dugg piggare.
Trött och grinig va jag ett bra tag, hade glömt av att man blev det av att sova mitt på dagen och nu kommer jag defenitivt inte kunna somna inatt.

Mamma kom på besök en liten stund innan jag skulle åka iväg på möte nr2.
Detta möte var mycket roligare, det är dom alltid.
Idag fick jag anteckna, inte min grej att skriva protokoll men får se om det blir läsbart när jag skrivit rent det.
Under 3 år har jag lyckats klara mig ifrån det men denna gången gick det inte, chefen tyckte det var på tiden nu haha.
Innan allvaret började blev det tjöt och sushi :)

Nu är jag hemma igen och hur seg som helst, fryser gör jag också.
Missade Svenska Hollywoodfruarna idag, buhu!

Imorgon blir det en sväng förbi arbetsförmedlingen, inte alls mitt favorit stället men måste man så måste man.
Kanske blir en sväng förbi IKEA också men får se om jag får låna bilen.
Hoppas jag får igång min jävla datajävel imorgon också, den har stått där orörd i månader nu, hade till och med glömt av den.

Nu ska jag försöka sätta igång med mammas present.
Tyvärr så kommer den bli försenad men bättre sent än aldrig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: