jennyfathers

Sommartid.

Kategori: Vardagslivet

Inatt ändrade man ju klockan till sommartid.
Kommer bli väldigt härligt med ljusare kvällar.
Nu väntar jag bara på sol och värme.

Jag vill ha sommar!


Skulle ju egentligen åkt iväg och tränat imorse men det bliev lite stressigt för jag vaknade senare än vad jag hade trott men det berodde mest på att klockan va ändrad.
Meningen var att jag skulle åka förbi och hämta upp Issa också men hon sover nog nu eller ligger hemma och är bakfull.
Hoppas bara hon är tillräckligt pigg för att träna med mig ikväll.
Är själv inte speciellt pigg, vaknade med nackspärr idag.
Usch usch!

Vad ska man hitta på idag då?
Söndagar är rätt så tråkiga dagar ändå.
Jag har redan hunnit färga mina ögonbryn och nu funderar jag på om jag kanske ska åka iväg och sola.
Synd att jag inte har mer pengar för isåfall hade jag ju kunnat åka iväg och handla vårskor, börjar ju bli dags för sånt nu.

Ne nu ska jag klä på mig, åka och sola för att bli lite brun :)
Sen är det dags för frukost.
Är egentligen inte en frukostmännsika för jag kan typ äta vad som helst till frukost men idag är jag faktiskt sugen på ägg med kalles randiga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: