jennyfathers

Ännu en helg är förbi . . .

Kategori: Vardagslivet

Nu har kassakorten för vecka 17 och 18 kommit.
Fyllde i dom på en gång för jag tycker det är skönt att ha det gjort.
När jag kollade i min kalender för att se hur mycket jag hade jobbat märkte jag att jag bara ska jobba en dag denna veckan.
La märke till en annan sak som inte riktigt stämmer nu när jag fyllde i mina kassakort.
Orkar fan inte ringa till a-kassan igen.
Dom är bara tröga och elaka och kan typ ingenting så man blir vidarekopplad hela tiden och får sitta i köer.
Ska bli skönt att slippa den skiten snart . . .

IMORGON
Är det ÄNTLIGEN dags för att fixa mina naglar igen.
Var ju ett jävla tag sen nu och dom ser verkligen ut som skit.
Har inte haft korta naglar på säkert 2 år nu eller nåt så det känns lite konstigt, har börjat bita igen också så har jävligt ont för tillfället.

Senare blir det förhoppningsvis Pilates med
Anki :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: