jennyfathers

Fruktsallad :)

Kategori: Vardagslivet

Idag blev det träning med Anki men egentligen skulle Issa också ha följt med men det blev ett litet missförstånd.
FÖRLÅT!

Kom nyss hem och köpt med mig massa god frukt.
Så nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar och äta fruktsallad, mums!

                                 

Imorgon ska jag nog sätta väckarklockan.
Mår dåligt av att sova såhär mycket.
Tänkte faktiskt att jag skulle vara duktigt och gå ut på en power walk innan frukost.

Nu börjar programmet . . .

Kommentarer

  • Sanna :) säger:

    Hej :) tack, ja blev så tråkigt med det bruna, men det är fortfarande väldigt ovant med ljust igen. Nej, det är nog bara bilderna som vilseleder isf, för det har jag nog inte blivit ;) Ska du med till Hugos student? puss

    2010-05-18 | 09:38:00
    Bloggadress: http://sannatgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: