jennyfathers

Godnatt!?

Kategori: Vardagslivet

Mötet avslutades efter 22:00 någon gång.
Har alltid så mycket roligt att prata om och ibland kommer vi utanför "ämnet", haha!

Nu borde jag egentligen sova men är inte speciellt trött ännu.
Ska ju faktiskt gå upp rätt tidigt imorgon och gymma så jag kommer nog vara sjukt trött när klockan ringer men jag får helt enkelt skylla mig själv.

Undrar om det kommit in något nytt avsnitt av The Hills och The City som man kanske kan ta och kolla på.

Som tur är så har jag min nattkompis Cizzi som jag pratar lite med.
Just nu pratar jag även med min barndomsvän Sanna.


Denna bilden är tagen sommaren 2008 hemma hos mamma.
Bytt hårfärg sen dess för nu är jag brunett och Sanna är blondin.

Nu har vi bestämt träff till nästa vecka.
Blir nog en stund i stan med kanske lite shopping och en fika.
Det va väldigt längesen vi träffades nu och vi gör det alldeles för sällan så det ska bli kul att ses.

Ne ska väl ta och försöka få lite sömn . . .

Godnatt!

Kommentarer

  • Kim säger:

    Åh fina Jenny (`v´) . Jag vill faktiskt ha tillbaka dig som blond :)

    2010-05-28 | 21:01:26

Kommentera inlägget här: