jennyfathers

Jag är klantig!

Kategori: Vardagslivet

Började dagen med att välta ut en full kopp med kaffe från ganska hög höjd vilket gjorde att det skvätta överallt.
Det kom på väggarna, listerna, under byrån, på elementet verkligen exakt överallt.
Sånt här händer ju bara när man är stressad och egentligen inte har tid för det.
Varför!?

Kom till jobbet men inget klumpigt inträffade, var bara extremt långsam så jag hann inte klart med det som skulle göras.
Får fortsätta med det imorgon istället.
Fick ett snabbt besök av Cizzi också, alltid roligt :)

Efter jobbet åkte jag vidare till gymmet.
Gick in i omklädningsrummet för att låsa in mina grejer och jag kommer ihåg att jag påminde mig själv med att ta fram mina nyklar.
Rätt som det var så hade jag låst skåpet.
Tittade runt mig och undrade vart faan nyklarna var.
Jag hade låst in dom, sånt jävla pucko jag är.
Blir trött på mig själv ibland, har typ väntat på att det skulle hända.
Fick gå till receptionen så dom kunde hjälpa mig med att få bort låset.
Som tur va så hade dom ett jättestor sax typ som dom klippte av låset med.

Nu kom jag dessutom på att jag glömde mina hörlurar i min tröja som just nu tvättas i tvättmaskinen.

LYCKAT!

Nu är det dags för mig att hoppa i säng för imorgon väntas det jobb igen.
Men först ska jag tvätta bort mitt smink och titta lite på tv.

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: