jennyfathers

Kristi himmelsfärd

Kategori: Vardagslivet

Vaknade av en mardröm idag.
I samma sekund som jag vaknade glömde jag bort vad drömmen handlade om.
Lika bra det för jag kommer iallafall ihåg att den va läskig och att jag blev jagad.

HATAR MARDRÖMMAR!


Foten känns bättre idag men får se hur det blir är jag tar på mig skorna sen.

Ska ju åka och träna om en stund så får se hur det går för mig på crosstrainern.
Tror jag klarar det utan att dö av smärta.

Kristi himmelsfärd idag, alltså röd dag.
Skönt att vara ledig, synd bara att allt stänger så tidigt idag.
Nu kommer jag antagligen vara ledig fram till nästa onsdag :)
Härligt!

Dags att hoppa i träningskläderna och åka och hämta upp Issa.

Vad som händer sen vet jag inte en, kanske skulle träffa Kim en stund.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: