jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Blev träning med Issa imorse.
Så sjukt skönt att träna tidigt så man har det gjort och så har man hela dagen ledigt till annat sen.
Körde på som fan idag och är sjukt stolt över mig sälv :)
Imorgon blir det nog tidig träning igen fast helt ensam denna gången :(
Lite trist men kanske blir något pass på kvällen också, det beror på vädret för jag vill inte vara inne på gymmet om det är strålande sol.
Ska ge gärnet imon med fast då sätter jag ribban ännu högre.

Va en stund vid havet idag också och nu har jag märkt att jag faktiskt fått lite färg.
Härlig känsla med naturlig bränna.
Får hoppas att det blir fler dagar som denna för då har man chansen att bli riktigt brun och sommarfin.

Nu ska jag klä på mig och göra mig klar för att åka in till stan.
Ett möte står inplanerat i kalendern.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: