jennyfathers

Ny vecka, nya tag?

Kategori: Vardagslivet

Måndag igen och ännu en ny vecka har startat.
Nästan bara 1 vecka kvar så är vi inne på Juni månad.

Äntligen är den efterlängtade sommaren här :)

Fast vädret dennna veckan ser inte så bra ut men man ska väl inte lite på vad det står i tidningen för det ändras ju för varje dag.
Idag hoppas jag på sol, just nu är det klarblå himmel.

Ska strax hoppa i mina träningskläder och dra till gymmet med Issa.
Efter det när Anki har slutat ska vi åka till havet och sola oss lite :)
Om det fortfarande är sol då.

Sådär, nu är kassakorten inskickade och nu väntar jag bara tills nästa vecka då pengarna är på mitt konto.
Snart blir det ingen mer ersättning från a-kassan för om några veckor ska jag skriva ut mig från arbetsförmedlingen.
Ska blir rätt skönt faktiskt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: