jennyfathers

Power walk!

Kategori: Vardagslivet

Satte klockan på 9 idag.
Inte så jätte tidigt men alltid jobbigt att vakna av alarmet.

Direkt upp ur sängen och på med träningskläderna för idag hade jag planerat en power walk innan frukost.
Det blev en på ca 45 minuter, helt nöjd!
Nu har jag precis kommit ur duschen, ligger i sängen och tittar på Våra bästa år och dricker kaffe.
Ska snart äta frukost också, idag blir det fil med banan :)
Sen är det dags för mig att fixa mitt förskräckliga hår innan Anki kommer förbi.

Idag har vi planerat att shopping lite.
Känns som om det var sjukt längesen jag köpte något nu.
Får se vad jag hittar men ska egentligen bara köpa lite små grejer men har sett några fina skor som kom på reklamblad i brevlådan.
Ska åka och se om dom är lika fina i verkligheten.
Skulle även behöva inhandla en bikini, inte för att jag är så sugen på att visa mig i en just nu men det kan vara bra att ha en om man blir tvungen till det.
Jag menar alltså om det blir fint väder någon gång.
Just nu har jag hört att sommaren är i Stockholm, tydligen jättevarmt där nu.

JAG VILL HA SOMMAR!
men har typ inte ens några sommar kläder än för det känns som om det är för tidigt att köpa sånt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: