jennyfathers

Sola & bada :)

Kategori: Bilder

Kom precis hem från stranden.
Grymt varmt men hur härligt som helst.
Joel den knasbollen badade till och med, galet!

      
Jag nöjde mig med att doppa fötterna och fy va kallt det va.
Man blev avdomnad efter 1 sekund och det började värka i hela benen, haha!
Alldeles för kallt för mig men jag är ju en badkruka också.

Va ska man ta och hitta på idag då?
Har ju redan hunnit med några timmar vid havet, känns så gött!
Gick upp ganska så tidigt idag för det värsta som finns är att sova bort hela dagen när det är sånt här fint väder.
Man ska passa på för man vet ju inte hur länge det varar, detta är kanske det enda fina väder vi får i sommar.

Nu ska jag hoppa in i duschen för senare blir det antagligen grillning.

Mums! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: