jennyfathers

Söndag.

Kategori: Vardagslivet

Vaknade av den efterlängtade solen.
Älskar när det är sol ute, jag blir på så bra humör då :)

Vad ska man hitta på idag då?

Ikväll blir det träning iallafall och nu funderar jag på att gå ut på en promenad kanske.
Hade velat göra det innan frukost men nu börjar jag bli väldigt hungrig.
Frukost är en jobbig måltid, vad ska man äta?

Kanske struntar i promenaden för jag ska ju ändå träna sen.
Idag blir det antagligen Body pump.
Kanske blir träning i min ensamhet idag för Issa kunde inte följa med sen så har jag frågat Anki men hon har inte svarat ännu.
Cizzi ville kanske följa med också men hon skulle höra av sig sen när hon slutat jobbet.



                                              ME AND YOU, JUST US TWO

                                                                       ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: