jennyfathers

Tooorsdag.

Kategori: Vardagslivet

Glömde att sätta väckarklockan igår kväll men som tur va så vaknade jag inte för sent.

                                                      
Ibland är det bra att börja sent så slipper man vara orolig över att försova sig.
Tyvärr hann jag ju inte med någon powerwalk idag men ska ändå träna efter jobbet.
Idag ska jag nog ha på mig mina nya träningsbyxor som jag köpte häromdagen.
Ska gå lite i stan innan jobbet om jag hinner och kolla om ja hittar någon fin rosa sportbh :)
Nu har jag bara träningsskor och väska kvar att inhandla, iallafall av det som behövs för tillfället.

Hade ju lite svårt att somna igår kväll också för det va riktigt varmt här inne.
Jag ska inte klaga på värmen men hade glömt av hur jävla varmt det blir här på övervåningen på sommrarna när solen står på.

Hur varmt är det idag egentligen?

Det är ingen sol här ännu iallafall men tror att det är rätt varmt och kvavt ute ändå.
Tycker det är svårt att veta vad man ska ha för kläder och skor i detta väder.
Kan man börja använda sina sandaler än?
Måste snart börja shoppa nya sommar kläder till min garderob.
Rensade ju ut det mesta i höstas och nu har jag ingenting att ha på mig.

Nu ska jag packa min träningsväska och fixa matlåda för att sedan göra mig i ordning för ännu en dag på jobbet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: