jennyfathers

oooont i fötterna!

Kategori: Vardagslivet

Hade premiär för mina sandaler idag.
Har sjukt jävla ont i fötterna nu efter jobbet.
Hade glömt av att det blir så här på somrarna när man har skor med tunn sula.
Men det är bara att stå ut...

Köpte mig en rosa topp idag och en vanligt svart tröja.
Tänkte det är bra att ha till träningen för jag har ju inte så mycket sånna kläder i garderoben.

                           SOC SPORTS BRA YELLOW   SOC W L B ZHOOD CERISE

Imorgon är det helg IGEN.
Veckorna går så sjukt fort nu och snart är typ sommaren över, hahaha!

Helgen bli nog lugn men man vet ju aldrig, planerna kan ändras.
Ska ju jobba på lördag men hade verkligen velat vara ledig och ha det mys i solen istället.
Som tur är så jobbar jag inte speciellt länge men får se om jag lyckas ta mig ifrån stan.
Det är ju Göteborgsvarvet så spårvagnstrafiken är nog avstängd en viss tid.
Hade först tänkt att ta bilen in men kom på att det nog inte är en så smart ide.
Kommer kanske inte ens komma in pga att vissa vägar till och med stängs av och sen lär det inte finnas någon parkering.

Nu är jag sjukt godis sugen men NEEEEJ jag får inte äta sån skit :(
Ska ta och göra mig en god fruktsallad istället.

Sen är det läggdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: