jennyfathers

4 Maj

Kategori: Vardagslivet

Köpte sånna sjukt äckliga apelsiner igår.
Hatar när dom är sådär torra och smaklösa, som tur va så köpte jag inte så många.
Istället för att slänga dom kom jag på ideen att pressa dom till juice.
Till juice funkade dom utmärkt, så gott!
Älskar färskpressat och ska börja göra det lite oftare.


                                                               IMORGON

Ska börja dagen med att möta upp min syster1 timmas power walk innan frukost.
Sen hem för att gå ut med lilla älsklingen och göra sig i ordning för dagen.
Har planerat en sväng till IKEA för att titta på lite möbler och sånt, synd bara att det inte är till mig.

Senare blir det träning igen :)
Älskar faktiskt att träna även fast man inte alltid är så sugen men när man väl är där så blir man ju det.
Imorgon blir det ett MRL pass, längesen nu så det ska bli skoj men säkert sjukt jobbigt.

Längtar tills dom ska börja med Zumba på gymmet.
Kommer nog bli roligt att testa på något nytt.
På min systers gym har dom redan börjat och hon gillade det starkt så det kommer jag nog också göra.
Zumba har blivit så populart världen över, och för er som inte vet så är Zumba ett slags dansträningspass.

Ni har säkert sätt reklamen på tv men länkar för er som inte vet.


http://www.tvshop.com/Video.aspx?ProductID=200883&PdtVarID=206933

Kommentarer


Kommentera inlägget här: