jennyfathers

Världens segaste söndag...

Kategori: Vardagslivet

Fan va jag är trött nu förtiden men idag har varit den värsta dagen.
Vaknade sent men var endå hur trött som helst.

Drömmde massa sjuka drömmar inatt också, haha!
Vad är det som gör att man drömmer om vissa grejer?
Så sjukt att det är så verkligt också att ibland vet man inte om det har hänt eller inte är man vaknar upp.

Tvinga mig iallafall upp för jag hade bestämt med Issa att vi skulle åka och träna.
Inte alls sugen på att träna längre, inte lika motiverad men det är bara att göra det.
Så jävla trist bara att man ska behöva vänta så himla länge på resultat.
Hur lång tid ska det ta egentligen?
Ska försöka att inte ge upp men det är segt när man tränar ca 3-5 dagar/vecka och så händer det inte något.

Ska faktiskt köpa mig ett par nya träningsbyxor i veckan tror jag och hade velat köpa ett par skor också så jag kan gå ut på ordentlig power walk.

Shit va jag klagar hela tiden, inte alls speciellt positiv av mig.

VÄRLDENS SEGASTE SÖÖÖÖÖNDAG . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: