jennyfathers

Min lediga dag!

Kategori: Vardagslivet

Jag kom hem för en liten stund sen och så möts jag av min söta, glada lilla älskling som antagligen har saknat mig väldigt mycket.
Hon brukar nämnligen alltid komma uppspringade till mig så fort pappa åkt till jobbet men inatt sov jag ju inte hemma så hon måste sprungit upp och tittat efter mig och sedan gått ner till sin korg och lagt sig istället för det var där jag hittade henne när jag kom in.

Sötaste i hela världens och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar henne

       

Nu måste jag göra mig klar för jag ska träffa Anki och Kim en stund och i eftermiddag/kväll så blir det tapas med den bästa Sanna som jag inte träffat på ett tag nu.
Hon är här denna veckan för att praktisera och självklart blir vi ju tvungna att träffas och äta tapas på vårat favvo stället för det har ju blivit något av våran grej nu att göra när vi ses.
Vi har till och med lyckats hitta ett ställe i Helsingborg som vi får gå till nästa gång jag kommer på besök.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Finaste tjejen i hela världen.

    2010-11-12 | 00:01:47

Kommentera inlägget här: