jennyfathers

Tisdags mys!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag hemma efter att jag varit hemma hos mamma med min syster.
Det blev jättegod mat och Desperate housewives.

Nu är jag ledig fram tills på lördag förutom att jag ska iväg på möte tidigt på fredag morgon.
Mycket ledigt nu det senaste och det ska bli riktigt skönt öven fast jag måste upp tidigt både imorgon och på fredag men vill jag kan jag ju alltid sova lite middag :)

Har precis tagit bort nagellacket som jag hade för imorgon är det dags för nya naglar igen.
Jag vet att jag sa att jag skulle måla dom nu ett tag men har gjort det i några dagar och jag har redan tröttnat så bokade tid hos min syster idag och ska dit imorgon bitti.
Har inte bestämt vad jag ska göra ännu men något fint glitter och någon dekoration blir det nog.

                        

Tyckte om dessa naglarna jätte mycket så kanske gör något liknande fast i en annan färg.
Kanske lite tråkigt att göra något man redan haft men jag har så himla dålig fantasi och jag tycker ju faktiskt att dessa är jättefina så varför inte liksom?

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Paradise hotel och äta en clementin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: