jennyfathers

Fredag.

Kategori: Vardagslivet

Bilen är fixat och äntligen tillgänglig för mig igen men tyvärr gick det på 6890 kronor och det betyder alltså att mina pengar som jag lyckades spara förra månden inte finns kvar så länge och inte lönen som kom idag heller.
Lite tråkigt för första gången i mitt liv som jag lyckas spara pengar och va riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt lyckades att spara nästan 3000:-

Nu är jag helt slut efter jobbet men jag får inte somna nu får då är det kört.
Kommer vakna inatt och va jättepigg då och det är ju inte så himla bra.
Jag skulle verkligen vilja göra slingor men det är rätt svårt att göra det själv och sen så kommer det säkert ändå inte bli bra. Men kanske värt ett försök ändå?
Jag menar att så mycket värre än vad det är nu kan det la inte bli förutom om det skulle bli så att min hår går av men det får bara inte hända.

Nu börjar jag dessutom bli riktigt hungrig för jag har bara ätit frukost idag men har inget gott hemma och sen så är det ändå inte kul att laga mat till sig själv.
Så jag får se vad jag hittar på..

Kommentarer

  • XOXO, LANAH säger:

    Sv: Vad roligt att du vill vara med i Dagens blogg tävlingen! Vinnaren utses imorgon. :) Lycka till!

    2010-10-16 | 00:03:21
    Bloggadress: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här: