jennyfathers

Jag fryser!

Kategori: Vardagslivet

Nu är nog Issa och dom andra framme i Turkiet och får njuta av värmen medans jag ligger här under täcket och fryser. Så himla orättvist!
Jag vill också åka iväg för att sola och bada. Någon som är sugen på att följa med?
Det blev ju fan ingenting med Thailand och jag känner inte för att vara här hela vintern utan lite värma så ska försöka spara lite pengar så man kanske kan åka iväg i januari eller nåt.

Tror detta kommer bli en hemsk vinter för det är redan väldigt kallt men idag slås nog rekordet hittills för jag känner typ kylan komma in från fönstret trots att det är stängt sen är det frost på alla hustaken också. Buhu!
Jag måste klä på mig och göra mig klar för dagen men det är så kallt att jag inte klarar av att kommer upp ur varma sängen.

Nu vill jag bara att denna helgen ska ta slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: