jennyfathers

Ladies Night 2010!

Kategori: Vardagslivet

Ladies Night är något av det absolut bästa jag varit på och innan mådde jag inte speciellt bra och va inte alls sugen på att gå dit överhuvetaget men jag är glad att jag gjorde det för jag gick därifrån som en skinande sol.
                   
                       

Här kommer lite bilder från Ladies Night  men tyvärr är dom inte alls speciellt bra för jag har världens sämsta kamera men bilderna får mig att minnas kvällen iallafall.
Vi hade ju inte dom bästa platserna direkt men nästa år ska jag fan sitta allra längst fram :)

     
     
     

Kan säga att detta är något alla tjejer bör gå på och kan lova att alla kommer älska showen.
Så underhållande och direkt när dom började så gick mitt humör från botten till toppen :)
Hela stämningen där inne är så himla härlig och tänk hela scandinavium fylls med ca 9000 tjejer.
Det kostar ju en del och jag kan ju vara glad att jobbet betalade men detta är något jag själv skulle lägga pengar på för det är ju bara 1 gång per år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: