jennyfathers

NYA TAG!?

Kategori: Vardagslivet

Fan vilken kväll det var igår då.
Den spårade ut helt och på alla sätt som går typ.
Alla gör/har gjort dumma eller konstiga saker på fyllan och det är lätt att skylla på alkoholen men det får faktiskt inte mig att må ett dugg bättre...

Just nu känner jag bara för att blicka framåt och lämna allt gammalt bakom men det är inte så himla lätt.
Måste rensa för att må bra och vad är man beredd på att ge upp.
Vem/vilka får mig att må bra egentligen?
Jag känner att jag förtjänar att bli behandlad på ett bra och respektfullt sätt och vem behöver inte en kram eller en klapp på axeln någon gång?
Men dom personerna som ger kärlek och omtanke utan att man bett om det det är de få personerna som man bör hålla hårt i. Äkta vänskap kallas det!

Det är nya tag som gäller nu och jag behöver förändring även om det inte blir något stort.
Sätta igång med träningen igen och få lite ny motivation och energi för att klara av vardagen.
Snart blir det ju väldigt kallt och väldigt mörkt också och då är det lätt att man hamnar i en så kallas "vinterdepression" och det ska jag inte tillåta mig själv att göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: