jennyfathers

S j u k :(

Kategori: Vardagslivet

Jag skulle bloggat igår innan jag åkte iväg till jobbet för jag kommer ihåg att det va något speciellt jag ville skriva men det var något fel på sidan så det gick inte att logga in och nu har jag helt glömt av vad det var som jag ville skriva.
Aja det var säkert inget viktigt ändå men men...

Idag mår jag inte speciellt bra asså.
Är rätt så sjuk nu och har haft en helvetes natt nästan helt utan sömn.
Mådde inte så bra igår heller men idag är det mycket värre.
Tror till och med att jag har fått lite feber nu för jag fryser något enormt.
Först trodde jag faktiskt att jag hade blivit magsjuk för inatt började jag må riktigt illa och var nära på att spy så jag trodde kanske att räkorna jag och Joel åt var dåliga eller nåt.
Men nu mår jag inte illa längre iallafall så magsjuk var jag inte.

Hade en lugn lördag hemma hos Joel igår.
Vi åt räkor och drack vin :) Älskar skaldjur!
Fick tips om ett gott vin av min arbetskamrat Annie och det var rätt gott faktiskt även fast jag inte gillar vin så mycket längre.
Ibland är det skönt att bara ta det lugnt och sen så brukar jag inte orka så mycket när jag jobbar helg.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Inte alls sugen på att jobba idag, jag hade mycket hellre legat kvar i sängen under ett varmt täcke och bara vilat för det är inte kul att jobba när man är sjuk.
Men måste man så måste man, sen så är det inte värt att vara hemma när man får 100% ob.
Jag ska ju ändå inte jobba så många timmar så det är bara att stå ut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: